Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Kwalifikacja: A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Zajęcia realizowane są przez 1 rok, 2 semestry
Słuchacz po uzupełnieniu powyższej kwalifikacji o A.26 - Sprzedaż produktów i usług reklamowych oraz uzyskaniu wykształcenia średniego, może uzyskać tytuł Technika organizacji reklamy
Zajęcia odbywają się w trybie zaocznym – soboty i niedziele co dwa tygodnie.
Korzyści dla Absolwenta
Absolwent po ukończeniu kierunku nabędzie umiejętności w zakresie:
- określania celu przekazu reklamowego,
- pozyskiwania oraz przetwarzania informacji niezbędnych do realizacji reklamy,
- prezentowania informacji reklamowej w formie graficznej, tekstowej i tabelarycznej oraz określania ich przydatności do wykonania reklamy,
- przygotowywania zestawu informacji dotyczących kampanii reklamowej,
- doboru środków prezentacji przekazu reklamowego,
- stosowania programów komputerowych do gromadzenia i przetwarzania informacji oraz opracowania przekazu reklamowego,
- stosowania przepisów prawa oraz przestrzegania zasad etyki zawodowej, dotyczących tworzenia przekazu reklamowego,
- projektowania różnych form środków reklamowych i innych narzędzi promocji,
- projektowania elementów systemu wizualnego identyfikacji firmy,
- stosowania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej,
- doboru nośników reklamy do przyjętej strategii reklamy,
- sporządzania planu przebiegu kampanii reklamowej w mediach zgodnie z przyjętym budżetem,
- organizowania emisji reklamy w mediach,
- sporządzania dokumentów dotyczących emisji reklamy w mediach,
- stosowania przepisów prawa oraz przestrzegania zasad etyki zawodowej, dotyczących emisji reklamy w mediach,
- sporządzania harmonogramu przygotowania środków reklamowych,
- doboru materiałów i narzędzi do wykonywania środków reklamowych,
- przygotowania reklamy w wersji drukowanej i elektronicznej,
- prowadzenia dokumentacji dotyczącej produkcji środków reklamowych,
- opracowania i interpretacji wyników badań rynku reklamy,
- oceny jakości produktów i usług reklamowych według określonych kryteriów,
- oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych,
- prezentacji wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.
Aby brać udział w kursie i uzyskać zaświadczenie o ukończeniu
kursu oraz świadectwo z kwalifikacji, wystarczy mieć ukończone gimnazjum lub
ośmioletnią szkołę podstawową.
Warunki rekrutacji:
· świadectwo ukończenia szkoły podstawowej, bądź gimnazjum, średniej, ryginał odpis lub kopia.