KURS E - MARKETING
Profil uczestnika kursu
Kurs E Marketing czyli makreting
internetowy to aktualnie jedna z najbardziej popularnych form reklamy.
Kurs przeznaczony jest dla osób odpowiedzialnych za reklamę firmy w
internecie, dla osób, które wiążą swoją karierę zawodową z tą dziedziną
czy też dla tych, którzy interesują się tematyką marketingu w internecie
i chcą poszerzyć swoje umiejętności w tym zakresie.
Indywidualne podejście
Zajęcia na naszych kursach odbywają się w kameralnych grupach co pozwala nam na indywidualny kontakt z każdym kursantem. Taka forma zajęć jest najbardziej efektywna i w 100 % przynosi zamierzone efekty. Wykładowca ma możliwość bezpośredniego kontaktu z każdym z kursantów, analizę jego potrzeb oraz odpowiedź na wszystkie istotne pytania co daje nam najbardziej wymierne wyniki nauczania oraz pełne zadowolenie naszych Klientów.
Forma kursu
Kurs jest realizowany w specjalnie przygotowanych salach komputerowych, gdzie każda osoba ma przygotowane własne stanowisko pracy, które zostało wyposażone w odpowiednie programy umożliwiające w pełni realizacje założeń programowych szkolenia.
Certyfikat
Każdy kursant otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.
Program kursu :
Internet i netykieta
- pojęcie netykiety
- zalecenia netykiety
- łamanie reguł w posługiwaniu się Internetem na przykładach
- ograniczenia prawne
Identyfikacja wizualna
- system identyfikacji wizualnej
- znaczenie identyfikacji wizualnej we współczesnej firmie
- komunikacja wizualna
- księga identyfikacji wizualnej
E-mail marketing
- pojęcie e-mail marketingu
- rodzaje e-mail marketingu
- podstawowe zasady skutecznego mailingu
- mailing wirusowy
Marketing perswazyjny
- pojęcie marketingu perswazyjnego
- przykłady zastosowania perswazji w kontaktach z klientem
- prawdy i mity marketingu perswazyjnego
- marketing perswazyjny w e-marketingu
PR w Internecie
- pojęcie, charakterystyka
- zasady pisania tekstów PR do Internetu , tekstu PR na stronę WWW
- zasady wyglądu tekstu PR do Internetu, tekstu na stronie WWW
- wykorzystanie możliwości Internetu dla PR
- newslettery
- banery
- blogi
- komunikatory internetowe
- strony internetowe
- media społecznościowe
E-commerce
- pojęcie i historia e-commerce
- korzyści e-commerce
- ograniczenia e-commerce
- sklepy internetowe jako forma e-commerce